Delicious Digg Stumbleupon Favorites More

Search This Blog

شکر ہے


کب سے سوچ رہی تھی کو میں بھی ایک بلاگ بناؤں . الله الله کر کے blogger پر ID بنی ہے لیکن ابھی تو عشق کے سارے ہی امتحان باقی ہیں . میں کبھی کسی کاغذ کے ٹکڑے پر کچھ لکھتی تھی اور کبھی اپنے کمپیوٹر پر اور اتنا کچھ لکھ کر ضایع کرتی رہی ہوں اگر وہ سب بلاگ کا حصّہ بن جاتا تو نہ جانے میرا بلاگ کہاں سے کہاں پہنچ جاتا :)
مجھے معلوم ہی نہیں تھا کہ میں اتنی کند ذہن ہوں کہ اتنی چھوٹی چھوٹی سی باتیں بھی مجھے سمجھ نہ آئیں. بہت سی چیزیں سمجھ نہیں آ رہی ہیں . ..... مجھے لگتا ہے میں نے یہ کام کرنے میں بہت دیر کر دی ہے .... لیکن ساتھ ہی its never too late پر بھی یقین ہے. مجھے اردو بلاگنگ کی بارے میں بلکل نہیں معلوم تھا . جب ایک کے بعد ایک بلاگ دیکھے اور پڑھے تو معلوم ہوا کہ یہاں تو ایک جہاں آباد ہے جس میں بارے میں خود اردو بولنے ، سننے اور سمھنے والوں کو بھی علم نہیں .
میں نی جتنے بھی بلاگس پڑھے زیادہ تر 2007 کے آرکائیوز تھے ا ور انھیں پڑھتے پڑھتے مجھے ایسا لگنے لگا کہ شاید یہ 2007 ہی ہے (:
لیکن پھر حقیقت میں لوٹنا پڑا کہ وقت کسی کی لئے نہ ٹھہرتا ہے ا ور نہ ہی اسے ہماری سوچ سے کوئی سروکار ہے .
میں شاید ابھی بھی بلاگنگ میں دلچسپی نہیں لیتی لکن چند ایک بلاگرز کو پڑھ کر مجھے اتنا اچھا لگا کہ میں نے سوچا کیوں نہ میں بھی اس کمیونٹی کا حصّہ بنوں حالاں کہ مجھے معلوم ہے کہ انٹرنیٹ کی اس اسرار بھری دنیا میں اپنی جگہ بنانے کے لئے ایک عرصہ درکار ہوتا ہے ... کوشش میں کیا حرج ہے.

No comments:

 
Copyright (c) 2010 Life is Rosy. Design by WPThemes Expert
Themes By Buy My Themes And Cheap Conveyancing.